Cum sa nu castigi la loto!

Multa lume te invata cum sa castigi la loto, dar nimeni nu te invata cum sa pierzi, asa ca m-am gandit sa va spun o poveste.
Duminica trecuta (21 mai 2007) m-am hotarat sa descopar numerele castigatoare la extragerea loto din saptamana urmatoare, lucru pe care ma gandisem de mult timp sa-l fac.
M-am apucat sa fac scheme, numaratori si rugaciuni si am descoperit 10 numere, care credeam eu cu inversunare ca sunt numerele norocoase: 21, 13, 42, 25, 33, 7, 43, 23, 9, 29. Am vrut sa joc aceste numere, dar…nu am mai apucat. A fost o mare greseala, pentru ca numerele extrase au fost: 17, 13, 21, 40, 25, 42. Daca as fi jucat,m-as fi inscris la categoria a III-a de castig si as fi beneficiat de 414,07 RON. Asta e echivalentul unei nopti de distractie pe cinste! Bineinteles ca am regretat putin, dar, poate voi avea noroc si la extragerea umratoare cand sigur voi juca!
E ca faza aia cu tipul care se roaga la Dumnezeu sa castige la loto, dar el nu juca niciodata…
 
5 răspunsuri

  1. hey fanik..data viit sa castigi premiul cel mare…eu sper sa fie un apartament q patru camere..in kare sa ne prim ji pe noi col tai..ji sa ne facem de cap..o dam ji incolo de sc k si as nu mai e mult..si vai ce jmecheri o sa mai fim..:D

  2. esti un cretin. ai fi jucat 10 numere din care-ti ieseau 4. avand in vedere ca varianta simpla costa vreo 7 lei, cate variante jucai tu, cu 10 numere? nu prea le ai cu calculele, a?

  3. Florin. Ca sa iti explic si tie, exista 210 variante posibile de 6 numere luate din 10. Dar, ca sa te informez, as fi jucat 2 bilete pe care as fi pus primele, respectiv ultimele 6 numere. Si, asa, ca fapt divers, o varianta simpla costa 4 RON

  4. mai credeti in asa ceva? prea multi pierd si f putini castiga. iar castigurile nush daca acopera pierderile anterioare. jocurile de noroc sunt o minciuna si o pacoste. mai bine duceti-va la munca sau alege-ti altceva la care nu exista pierderi, ci numai profit, oricare ar fi el.

  5. nice discutzia ta intre tine & Florin…
    just nice.

    sorin

Lasă un răspuns

