O iubire de-o vara intr-un an de liceu

A venit vara! Anotimpul dragostei, distractiei si caldurii insuportabile.
Odata cu venirea verii in jurul meu pluteste dragostea: multe cupluri fericite, impacari, noi cupluri si cred ca ma las si eu dus de val, dar o sa astept sa vina un val mare sa ma ia sa ma duca departe!
In sfarsit, dupa grele incercari, echipa de la "Cuplati in dragoste" (eu si fetele: Roxana, Ioana, Georgiana) a reusit sa duca la bun sfarsit cel mai important eveniment al saptamanii: am imprumutat armele lui Cupidon si am imperecheat doua suflete: Andra si Mihai.
La inceputul zilei nu acesta a fost scopul, dar, spre orele amiezii, scopul a devenit clar! Dupa lupte grele duse cu caldura, cainii, leganele si femeile de serviciu, am reusit sa-i aducem pe cei doi "suspecti" singuri, impreuna, asa cum le sta bine!
Cat am patimit noi, echipa "Cuplati in dragoste" pentru intemeierea acestui cupu frumos: ne-am tavalit si ne-am ascuns sa nu fim descoperiti, ne-am urcat pe cladiri uriase ca sa puetm spiona mai bine, ne-am ascuns dupa masini pentru a observa punctul culminant al unei zile de succes: sarutul! Sa speram acum, ca va fi un cuplu reusit, ceea ce noi, echipa, sustinem cu inversunare.
Acestea fiind spuse, nu pot sa va urez decat: Cuplati-va mult!
6 răspunsuri

  1. pai..fane..trebua sa se intample asta de mult..k astia doi chiar se potrivesc;)si cum spune"suspectul"nostru mihai..adevarurile se spun in gluma..si totul a inceput cu o gluma..la care astia mihai sy andra,.s-au inrosit ca tontii..n-are nimic;)faza aia cu inrositul a trecut..relatia e in floare si ce sa spun..la cat mai multe luni…ani impreuna:*:*:*app ni s-a marit familia..as mai face o gluma:ce zici u fane de agenta noastra georgi?!;))as mai spune multe..k yo vb mult de obicei;)k sa nu mai spun de rasul meu..dar cam atat..si."cuplati-va mult si bine!"

  2. ff taree fane..moama..aqm ast sa te ia si pe tn valul dar poate te-a luat k am vz k tot ai la sts k iubesti pe cnv..ouf…crek si acel cnv te iubeste k deh..ejti adorabil:X,,,dar cei doi au resuit!!iupiiii…aqm chair st ff bucuroasa;)

  3. da frumos si pe mine m-a luat valul dragostei mai devreme e frumos dar si rau in acelasi timp ce sa zic iubiti-va mult iar fane asta e cel mai adevarat prieten si sper sa il loveasca si pe el cupidon :))

  4. hai ma ca nu-i zic aluia :)) =))

    :*

    k tot ai vrut sa comentez ( bobby 9A ) 😉 >:D<

  5. ce sa zic… n-am ce… iubejte ji u, da mult… daca tot ejti in clubu’ ala… kiss :*:*

  6. nci nu stiam k mai exista povestioara asta;))……..fane si yo sper sa t sageteze si p u cupidon[dar sa fie unu serios]…adik sa gaseasca p cineva klume k meriti!!!!!!!!!!!bv fane!!!esti cel mai tare!!\:D/

Lasă un răspuns

