Rozatoarele invadeaza scolile din Pitesti!

 
 
Mi-aduc aminte, eram pe clasa a 8a parca, la D, de la destepti si frumosi , si sub clasa mea care se afla la etajul 1, exista clasa 7D, cabinet de biologie, care gazduia fel si fel de vietati si buruieni. Din motive necunoscute nici pana in ziua de azi, un hamster a evadat si a ajuns, calatorind printre tevile de la calorifere, in "al doilea cos de gunoi" (caloriferul) din clasa mea. Acolo primea tot ce isi dorea: cazare si hrana gratuita, caldura-n casa iarna si racoare vara. A trecut examenul, apoi urma sa-mi ridic dosarul si cum hoinaream prin scoala, am decis sa vizitez viitoarea fosta clasa. Am constatat cu mare fericire, ca prietenul nostru ne lasase un cadou de ramas bun, intrucat nu am putut participa la petrecerea lui de adio, pe cat de mic si maro, pe atat de mirositor! Minunat ne-am gandit noi.
Trei ani mai tarziu, la liceu, clasa 10 A primeste un vizitator, mai mare, mai gri si mai vagabond ce-i drept, pe care insa, nu l-a primit cu aceeasi dragoste si caldura in calorifer, ci l-a haituit. Nu stiu sigur, dar cred ca acelasi sobolan si-a gasit mai tarziu sfarsitul in curtea scolii, iar eu, vazandu-l atat de apetisant, am dorit sa-l pregatesc la protap, la un gratar cu clasa, dar acesta s-a anulat din cauza ploii. Drojdie e de parere ca acesta s-a reincarnat, dar, mai multe detalii va ofera el aici.
Un răspuns

  1. poi daca era sa faci gratar trebuia sa ma chemi si pe mine oricum nu cred ca ne ajungea la toti da mergea incercat

Lasă un răspuns

