Sinteza saptamanii

O saptamana reusita zic yo. Am inceput bine luni, chiar daca nu mai stiu exact ce am facut. Marti stiu ca nu s-a intamplat nimic, iar miercuri ceva foarte important, desi am uitat. Si tot miercuri m-am tuns, mi-am facut freza "direct Peliprava". Joi n-am servit scoala decat de la ora 12:30 cand am avut meci in "Odobescu Champions League", meci castigat cu 5-4. Joi seara am dat anunt ca tot liceul sa vina in rosu la scoala. Ne adunasem vreo 30 de insi, da’ din pacate nu am mai ajuns eu vineri la scoala decat pe la ora 9:54 si atunci doar ca sa plec  la 9:55 prin oras cu colegii mei care visau sa mearga la plaja, numai vremea foarte nasoala i-a impiedicat. Ne-am ocupat cuminti locul pe terasa unde ne-a insotit si Katrina (furtuna), care ne-a facut o baie. Sambata am plecat la vanatoare de rate salbatice si era sa ma inec in Arges; cu ocazia asta m-am intalnit si cu N. Dica. Spre seara football cu betivii si somn. Duminica m-am trezit pe la 8 AM, m-am luptat cu calculatoru’, am mancat, am facut dush si pe la 2 PM m-am imbracat sa ies afara, dar mi-a sarit in ochi revista "Fitzuica" si m-am apucat sa citesc; o gluma, 2 glume, am pus capu’ pe perna si am adormit instantaneu. La trezire, pe la 5 PM, patu’ era plin de balele care mi-au curs din gura obosita. Jucat football, baut juma de bere, mancat 1 kg de pufarine, ras, alergat, venit acasa, postat pe blog si s-a terminat si saptamana asta.
Pana data viitoare va urez toate cele bune!
Lasă un răspuns

