O zi din viata mea

Azi m-am simtit ca un rahat. M-am trezit la 8, si asta doar ca sa-l traversez pe Vali strada ca sa mearga la scoala, iar apoi am dormi adanc pana la 10. Ieri imi doream ca azi sa ajung la scoala de laprima ora. Da’ de unde? Am ajuns la 12 si am stat decat o ora. Cica trebuia sa mai merg si la plaja, da’ vremea nasoala nu ne-a lasat. Toata ziua m-am simtit murdar, prost, urat, nu am putut sa ma concentrez la nimic, uitasem sa vorbesc, sa gandesc, uitasem sa fiu eu. Noroc cu somnu’ pe care l-am prins pe la 4.
Dar "problemele" mele nici nu se compara cu ale altora. Doar ca am avut o zi de kkt nu inseamna sfarsitu’ vietii. Imi revin pana maine, sper. Ii multumesc lui Dumnezeu ca nu m-a mai durut maseaua. In rest, sa vedem daca restul zilei o sa fie ceva mai "cu miere".
PS: Inca mai caut iubirea ta in sufletul meu, dar inca nu am gasit cheia din inima ta…
Lasă un răspuns

