Sportul inseamna sanatate

Mi-am pus ceasul sa sune azi la 9 ca sa pot merge la crosul olimpic organziat in padurea Trivale la ora 10. Cu febra musculara, cu foamea-n glanda, am mers si am alergat. Bineinteles ca ieri am jucat football si am mers aproape toata ziua. Obosit cum eram am reusit sa ocup un onorabil loc 5. Cam 200 de participanti dintre care majoritatea copii. Abia am reusit sa ma strecor printre ei.
Obositor, foarte obositor, dar sanatos . Pe la jumatatea cursei ma luase o ameteala si imi venea sa cad, sa ma intind si sa dorm, da’ uite ca am rezistat 2-3 kilometri.
"Sportul este cultivarea consecventa si voluntara a efortului fizic intensiv." – Pierre de Coubertin
Lasă un răspuns

