Politia romana e incompetenta

Nu am nimic cu Politia romana, sau cel putin nu aveam pana azi. Chiar ii stimez, imi place meseria, am si o ruda politist, chiar ma incanta ideea de a deveni organ de politie.
Azi s-a intamplat ceva care m-a facut sa imi schimb cat de cat parerea. Un tip, avand probleme cu persoane care il agresau pe strada, a apelat serviciul de urgenta 112. Omu’, gafaind, fiind vizibil stresat, i-a transmis operatorului problema sa, iar operatorul, in nesimtirea, incompetenta, lipsa de respect, lipsa simtului datoriei si multe altele, i-a inchis telefonul. Chiar nu inteleg cum se poate asa ceva. Adica oamenii mor pe strada si ei stau cu mainile in san? Aaa, cand stau eu seara afara pana la 2, fara alcool, fara droguri, fara galagie, ai naibii vin cand ii cheama vecini d-aia jepati care n-au ce face si se iau de copii de 7-8 ani ca se joaca in PARCUL DE JOACA PENRU COPII, da’ cand se ia lumea de tine pe strada iti inchid telefonu’ in nas. Ce de cacao ( ca sa nu zic cacat ) sunteti! [poate si sigur nu toti, dar e momentul sa va schimbati bai gaborilor!].
Voi si astia de la RDS ce mai sunteti asa neseriosi.
 
4 răspunsuri

  1. cica n-am avut buletine :))

  2. pai pe mine,pe dumis si pe cativa colegi de-ai nostrii ne-au ridicat odata din Insomnia ai dreacu gabori .dupa ce ne-au tinut 2 ore pe la amprentare si fotografiere ne-au dat explicatia suprema:PREVENTIV…

  3. mie mi s-a inkis tel-ul cand am sunat la salvare. nu era cine stie ce, insa nu stiam ce sa fac. ma taiasem destul de serios si nu stiam unde trebuie sa ma duc, ce si cum, ai mei nu erau aksa. tipa de la tel m-a injurat si a inkis. putea sa ma indrume, ca de aia e platita.

    politie? astia stiu diferenta intre Q si Y?

  4. Da. Si mie de fiecare data cand ma intalnesc cu ei imi cer buletinu’ si daca nu il am imi iau datele. Da’ odata tot o sa imi iau buletinu’ la mine si o sa fac scandal. Zic ca nu il am sa vad ce imi fac, si cand se ingroasa gluma scot identitatea din buzunar si gara 😀

Lasă un răspuns

