BUZZ!

Cica scriam si yo mai acu’ 5 minute un post pe blog ca nu mai scrisesem de mult timp si a intrat Bogdy5 pe mine…cica: "BUZZ!" si din greseala am sters tot. Ce ma dispera astia care intra cu buzz, sau scriu ceva si apoi imediat buzz. Ce draq, mai hooo ca raspund, nici nu ati terminat de scris si buzz repede . Poate mai are si omu’ treaba. Acum nu mai pot sa scriu iarasi ce am scris si ce a salvat weblogu’ nu mi-a convenit ca era doar o mica parte.
Deci:… BUZZ!
7 răspunsuri

  1. faza cu datul buzzurilor imediat dupa ce scrie ceva suna ca vara-meu. :)) numai ca nu pot sa ii dau ignore, dar il tin pe offline aproape mereu >:) deh.. n-au ce face si aVEreaza si ei pe mess ca barzaunii

  2. rectific: ‘varzaunii’

  3. K[a]K[a]T…
    or, just SIMPLE… SHIT
    pe romaneshte…
    kand n’are omul ce scrie…, AVEREAZA…
    iar eu, la randul meu, aberez la aberatzia lu’ FANE…

    DECI, FARA ABERATZII! AMIN!

    sorin

  4. QUOTE:
    "kand n’are omul ce scrie…, AVEREAZA…"

    ar fi bine sa aVEreze, numai dk cuv. meu re-Inventat vine de la AVERE…

    pt. FANE (si fani), un nou link.
    CAMIL
    DUMITRESCU
    PHOTOGRAPHY
    WORLDWIDE
    http://www.camildumitrescu.com/index.html

    [uita_te la P*laFashion]!!!

    sorin

  5. Quote:
    "Stiu ca aberez. Tocmai ma pregateam sa mai scriu un post in care sa scriu "Iar am inceput sa aberez!" Da’, mai e timp, fi pe faza! :)"

    bla, bla, bla…
    P[****]ANA LA M[**]AGAZIN

    sorin

    p.s.:SUNT pe faza [scurta]…
    p.s.2:CAND dai pe numele meu, apare alt link [vezi u]…

  6. Interesanting site. Nais poze!

  7. Stiu ca aberez. Tocmai ma pregateam sa mai scriu un post in care sa scriu "Iar am inceput sa aberez!" Da’, mai e timp, fi pe faza! 🙂

Lasă un răspuns

