Invataturile vietii

Nu am mai blogheat de mult timp, dar in timpu’ asta am invatat multe lucruri.
De exemplu, am invatat ca dragostea e de cacao. La varsta mea nu mai are rost sa iubesc, pentru ca dup-aia ma ia lumea de prost.
Am invatat ca fara ambitie, initiativa nu faci nimic, si cazi in monotonie care e mai de cacao ca dragostea.
Am invatat ca oamenii nu sunt ceea ce par si chiar cei mai ai draq oameni au puncte slabe pe care am invatat sa le speculez.
Am invatat sa gandesc rational, sa ma preocupe viitorul, sa invat din trecut, dar sa traiesc in prezent.
Am invatat, am invatat multe lucruri in ultimele doua saptamani, dar prea putin, si parca as mai vrea sa invat. Cat mai mult, cat mai multe experiente, si mai mult, foarte mult!
In sfarsit, chestia e ca, daca asculti in jurul tau, inveti multe, deci fiti atenti, aveti curaj, si fiti deschisi catre nou!
Un răspuns

  1. 1. Cine-i ADE?
    2. Cum zicea Lenin (sau Stalin): INVATATZI!INVATATZI! INVATATZI!
    3. NU ajunge doar sa asculti (caci, toata lumea are urechi!)…

    sorin [by Sorin]

Lasă un răspuns

