Vodafone o suge-n baie!

M-am enervat rau..GATA! Dupa ce ca azi, dupa mult timp mi-am incarcat cartela, Vodafone cu idiotenia aia de Grup26 cu care m-au pacalit si pe mine si pe multi altii, mi-au sustras din telefonul mobil 3 $. Si mi-au dat in schimb 200 de minute sa le vorbesc in Vodafone Grup26…cu cine? Cu moartea…Am ramas prost…si la fiecare incarcare o sa-mi faca acelasi lucru timp de inca 10 luni de acum incolo. Nici macar sa o dezactivez nu te invata pe nicaieri cum. Au incerca sa-i copieze pe aia de la Cosmote, da’ nu le merge faza..adik…ce vorbesc…le-a mers…au jecmanit o gramada de oameni, care s-au lasat pacaliti de numele frumos "Grup26". Dupa ce ca majoritatea tinerilor, ca si mine, abia au bani sa isi incarce cartela o data la 2 luni, astia mai le fac si viata amara. Hai sa zicem, m-am pacalit singur. Am vazut acolo 200 de minute, am zis gata..in retea nu am probleme, da’ de unde? Da’ si a doua oara, dupa ce mi-au trimis mesaj ca mi s-a dezactivat optiunea "200 de minute in Grup26" ma fura asa pe fata?
Va rog mult, daca stie cineva cum scap de povara asta, va sunt recunoscator 😀
3 răspunsuri

  1. Nu ştiu… e prima dată când aud de aşa ceva… legat de Vodafone adică. Fiindcă de Cosmote i-am auzit pe mulţi plângându-se.

    Noroc că eu sunt pe Orange – aceia (încă) sunt corecţi. Nu mi-au făcut probleme şi în general sunt mulţumită de serviciile lor (mai puţin perioada scurtă de graţie cam scurtă pentru cartela Orange).

    Dealtfel asta e şi soluţia pe care o recomand – cea radicală – treci pe Orange!

  2. Da, merci, dar inca nu ma gandesc la asa ceva 😀

  3. da` scrie fff clar k pt. 4euro p luna primesti 200 min. in retea ..deci ,,cin` se plange se plange degeaba pe prostia lui pt k nu gnd . ,,deci voi steti fraierii kare se plang 😀 nu cei de la vodaf. pt. k-i o oferta buna pt. cei kare au ce sa vb si q cine ,,!! :D:D asc ,,da` adevaru` doare ,,,:))

Lasă un răspuns

