A murit Jerry

Luni, 6 August 2007, Jerry a decedat. Jerry al meu. Cred ca l-am ucis. Avea codita aia lunga si transparenta prin care i se vede ombilicu’, un led rosu’ mereu aprins, care cand il gadilai se aprindea si mai puternic. Ce frumos se juca Jerry cu sagetuta de pe monitorul meu…. Dar vremurile alea au trecut. Acum, imi beau ceaiul de marijuana si incerc sa gasesc o cale sa-l resuscitez…Poate inca mai sunt sperante…Nici macar nu am putut sa bloghez fara ajutorul lui Jerry. A durat 2 zile pana sa gasesc o solutie sa-l inlocuiesc. Dar sunt fericit! Afara ploua (sau cel putin a plouat), ceaiul de marijuana e fierbinte (sau cel putin era inainte sa incep sa beau din el), prietenii sunt pe mess (cel putin Dada, ca restu’ de 12 sunt niste necunoscuti de-ai mei), primesc spam-uri la greu pe mail…Numai lucruri de care sa te bucuri.
Viata e frumoasa, deci…Enjoy it!       
PS: Daca se pricepe cineva k-lumea la calculatoare (mai exact: cum fac sa imi recunoasca calculatoru’ mousele) va rog ajutati-ma, comentati la acest post!
Lasă un răspuns

