Ploaia aduce bucurii

Da! Ploaia aduce bucurii. De mult timp asteptam apa din vazduh ca sa-mi implinesc visul: sa ies la "peleaca goala" (aproximativ) in ploaie si sa fac un dus racoros bine meritat. Imediat dupa asta m-am balacit in cada in apa aproape la fel de rece (ca de, doar stau la etaju’ 6 si pana ajunge apa calda la mine dureaza; mai ales ca acum si-a pus aproape toata coloana centrala). Oricum a fost bine, relaxant. Sa vedem…A urmat inca o zi cu ploaie, in care binteinteles ca nu m-am plictisit asa rau ca pe timp frumos, deci, tanti ploaie, merci inca o data! Aseara, s-au strans copii in Cartieru’ Minunat. Tot timpul cat a fost frumos nu au iesit afara, acu’ s-au gasit! Un capuccino, o plimbare printre picaturile de ploaie si viata e si mai frumoasa! Azi…azi s-a oprit ploaia, si odata cu ea si apa de la robinet! De ce naibiului? Azi, cand m-am trezit, aveam asa un chef sa fac un dush rece (la fel ca in fiecare dimineata), da’ nu am avut cu ce. Macar daca ploua, eram fericit, imi luam gelu’ de dush si ieseam in ploaie, asa…e de kko. Sa vedem cum o sa deCURGA ziua de azi, poate o sa curga pe apa sambetei ca multe alte zile…

Lasă un răspuns

