Ce asculta copiii…

Louis Armstrong – What a wonderful world
Jean Moscopol – "Da-mi gurita s-o sarut"
him – right here in my arms
him – beautiful
Dj project – esti tot ce am
spune-mi p cine
 moonspell – vampiria
bug mafia – pana cand moartea ne va desparti
iio-the one
geo da silva: i’ll do you like a truck
dj aligator-close to you
camin fericit de la sisu si puya&dima
nothing else maters de la metalica
dimmu borgir progenies of the great apocalipse
aerosmith – i don’t wanna miss a thing
chris brown – say goodbye
nana – too much heaven
maroon 5 – she will be loved
Chiara Robiony – Monday You Leave Me
rau sau bun de la parazitii
timbaland feat keri hilson-the way I ar
reverse-mai stai
benny benasi turn me on
abstrakt-rasarit impreuna
guns’n roses don’t cry
mika – relax, take it easy
Dj Project – Lacrimi de inger
DJ Project – Privirea ta
sorin copilul de aur – "asa ca mine"
Guta & Denisa – Glasul tau il aud mereu
florinel,ioana,play AJ – te iubesc
liviu-de-ar fi sa ne-mpacam
STEFAN DE LA BARBULESTI-EU AM CEL MAI FRUMOS BAIETEL
Lasă un răspuns

