Nume de manelist

Acum poti sti cat de idiot ar fi sunat numele tau daca cu adevarat erai manelist, doar acum, numai pe site-ul: http://manelist.uni.cc/ !!!
Intra acum, tu si prietenii tai! :)) =)) :))
7 răspunsuri

  1. Eu sunt martisor curcubeu! :)) Fain!

  2. am scris ioana=>ioana fulgeratoarea sau jeanna=>brilianta angelica =))….duamne:)) si am bagat si adi pt beibi si cik..:))adi superman:))=))ce cuplu reusit:))=))….

  3. Bah deci…. nu se poate.. e penala rau faza…. yo unu am scris Ady si numele de cod care ziki k mi l-a dat:))):))):)))…..Alberto Patru-Coaie….e de caterinca rau situ ala k gutza….Alberto Patru-Coaie…… =)))=))) succesc in continuare k blogatu` vecine….

  4. VALENTIN FERMECATORU :)) care va sa zica is sãxos tare :))

  5. am scris mario ti mia iesit mario armany:))

  6. eu st trauma cristina..;))

Lasă un răspuns

