Revenire…

Mdeah…A fost prea frumoasa ca sa dureze mult…vacanta mea la Arad…M-am simtit asa bine, liber, iubit…senzational. Dar, uite ca revin dupa aproape 2 saptamani, sa bloghez din nou…Sa dau de veste la lume despre ce stiu si despre ce nu stiu. Chiar daca a durat cam mult drumu’ de la Pitesti la Arad si invers, chiar a meritat. Nu m-am plictisit atat de rau pe cat mi-au amortit fesele, si cred ca pentru prima data in viata nu am avut rau de masina pe un drum asa de lung. Aradul e un oras frumos, cred eu, mai ales parcul acela mare cu poduri luminate ce trec peste Mures…Pff..ce sa mai, un vis frumos. Dar, am fost mai fascinat de compania pe care am avut-o decat de oras…E placut sa ai pe cineva cu care poti purta o conversatie normala, fara sa intervina organele genitale, morti sau raniti care intretin raporturi sexuale necorespunzatoare, semnul international al pacii..si restu’ de vorbe dulci lasate de Dumnezeu pe Pamant, pentru ca omul sa-si alinte prietenii…
Mi-a placut sa simt libertatea vietii la casa, lipsa blocurilor urate, infrumusetate doar de bulina rosie care ne da de veste ca sunt la sfarsitul puterilor.
M-am bucurat, chiar si pentru putin timp, ca am putut sa-mi reincep viata, sa ma imprietenesc cu oameni necunoscuti, am simtit ca am cu adevarat pentru ce ma trezi dimineata, am avut responsabilitati pe care mi-a facut placere sa mi le respect.
In concluzie, cred ca vreau sa spun, ca m-am simtit pentru prima data dupa mult timp, ACASA!
PS: Asta e cea de-a 69a insemnare a mea, ma urmareste peste tot numaru’ asta .
2 răspunsuri

  1. Bine ai revenit! Si daca te-a bucurat atat de mult ceea ce ai trait acolo, ar trebui sa iti ajunga pt multa, multa vreme de acum inante; va fi rezerva ta de normalitate, frumusete si putere…

  2. Merci pentru primire! Sper sa mi-ajunga, oricum, daca nu, ma duc si ma reincarc la iarna ;))

Lasă un răspuns

