Prostii de pe mess

Inca o idiotenie care circula pe YM:
 
"au micsorat statusu…verificatiiiiii( dati massu mai departeeeeeee Yahoo nu mai are fonduri pentru mentinerea messenger-ului! de aceea directorul general Christian McFlurry a decis sa micsoreze spatiul pentru status! si in curand o sa limiteze si orele de functionare la 8 ore pe zi pana cand isi vor reveni cu fondurile!!! si tu poti ajuta!!! da acest mass mai departe si salveaza Yahoo-ul!!! pentru fiecare mass, ei primesc 5 centi!!! multumesc si sorry de massulik…am observat k e adevarat…plm vreau sa skriu mai mult la status…scz de mass da datzy may departe plsz ca vreau sts si cred ca si vpi vreti sa aveti status srry..l`am primit ji yo"
 
Sunt curios, cine inventeaza aberatiile astea?
2 răspunsuri

  1. iti dau un raspuns preluat de la cineva din cartier, care sunt sigur ca o sa te amuze.
    l.am primit offline [deci, pe mess]
    "bubut_b@ro$@nu_$efu_vo$tru bubut_b@ro$@nu_$efu_vo$tru: Bah in pula mea… de 500000 de mii de ori am primit mesaju ca myahoo nu mai are fodurile pulii mele si ce`o vrea sai dau io banibag pula in messu lorgata da`l draq de mess lam citit de 50000 de ori"

    AMIN!

  2. Cum e de posibil numai eu sa.ti citesc aberatziile???
    si, oricum, tu existi, deci, aberezi…

    NO COMMENT!

    sorin aka. cititoru’ de aberatzii produse de fane
    AMIN!

Lasă un răspuns

