Intalnire

 Ce?
Unde?
Cine e-acolo?
Arata-te!
Aaa…tu erai? M-ai speriat. Ce faci aici? Parca ti-am spus sa nu mai vi. De ce nu ma asculti? Ia un loc. Vrei o tigara, ceva de baut?
Si, spune-mi, ce te aduce aici? Sti ca daca ne vede impreuna suntem terminati.
Da? Cand s-a intamplat asta? Cum?
Pentru ce? Nu, nu am.
El e bine. E fericit! Da, are in cap numai fotbal, fete si scoala si nu stiu ce tot zice acolo de niste oameni, ca-i iubeste, el stie ce abereaza.
Nu, e cuminte, adica, mai il supara cate unii, dar nu inseamna nimic pentru el.
Da.
Si, tu ce faci? Te descurci?
Da, eu l-am calauzit bine. Stie ce e bine.
Stiu ca suntem prieteni si ar trebui sa-ti urez succes, dar, sti, fiecare cu treaba lui. Si la urma urmei, nu cred ca-l poti schimba.
Nu, e foarte hotarat.
Da.
In fine, eu imi termin treaba cat de curand, apoi il las in "grija" ta.
Bine. Hai ca uite, se trezeste. Ai face bine sa pleci!
Da, cu siguranta.
Sti…mi-a parut bine sa te revad.
Adio!
Lasă un răspuns

