Sunt doar un gand pierdut in amintirea nimanui…

Intotdeauna m-am straduit sa fiu un bun exemplu pentru ceilalti. M-am straduit sa ajut, sa iubesc, sa inteleg. Dar, toate astea m-au obosit.
Ma uit in jurul meu si nu vad nici un exemplu bun de urmat. Trebuie sa iau de la fiecare cate ceva si sa imbunatatesc fiecare calitate, si astfel eu sa devin un model de urmat. Simt ca asta e datoria mea, pentru ca multi ma stimeaza si se asteapta la multe de la mine. Dar, am obosit, am inceput sa calc stramb si au observat si ceilalti ca nu mai sunt EU…
Am in minte o idee care ma tulbura. Daca ma vor uita si voi ramane singur?
 
 
 
Am nevoie de o vacanta. Trebuie sa ma rup putin de lumea asta, dar…cum?
 
 
2 răspunsuri

  1. si tu vei intelege

  2. nu esti nicodata singur, prietenii tai sunt multi dar anonimi, asa cum pari ca ai fi si tu pentru cei din jurul tau

    sa nu obosesti nicodata sa faci binele, si sa nu cauti sa-l faci in mod special, e suficient sa te pui in locul celor care au nevoie de el si atunci vei sti ce ai de facut

    iubirea are multe fatete si niciodata nu vei sti care este mai frumoasa si care te poate umple cel mai mult

    daruieste-te pe tine asa cum esti celorlalti, dar celor care au cu adevarat nevoie de tine

    nu te gandi cum sa devii un model de urmat, ci cum sa urmezi mai bine modelele pe care le-ai cunoscut si care poate nu trebuie sa le cauti in imediata apropiere, ridica-ti fruntea si priveste in sus, ele stralucesc mereu in fata noastra ca un far, le vei recunoaste usor… nu-i judeca niciodata pe ceilalti, sunt primii care ii inteleg, ii iarta si ii ajuta, nu precupetesc sa ia asupra lor povara celuilat, raspund intotdeauna cand sunt chemati, blandetea lor alunga toate gandurile negre de descurajare si neputinta, curajul lor e reflectat in faptele lor si-ti regasesti sufletul si odihna in cuvintele lor…s-ar putea insa sa nu-ti vorbeasca in graiul tau… s-ar putea sa nu te poti bucura de surasul lor…s-ar putea insa sa nu-i poti atinge…

    chema-i doar, si ei iti vor da de stire aici, in locul si la timpul nevoii tale

Lasă un răspuns

