Alerg

  Alerg . Sunt urmarita de un dragon urias . Imi este privita fiecare miscare, fiecare gest, fiecare sentiment cu o privire careia nu-i scapa nimic.

  Degeaba incerc sa ma ascund in intunericul noptii, in vreo crapatura a vietii; dragonul micsoreaza distanta dintre el si mine cu fiecare secunda trecuta.

 In scurt timp ma va captura. Va captura o persoana …. Ce-a mai ramas dintr-o persoana a carei viata nu are nici o importanta. Nici o importanta pentru cei din jur si nici pentru ea, acum.

  Traieste pentru ca trebuie. Traieste pentru a nu fi las .

 Dragonul…

 Nu stiu de ce ma urmarete! Am incercat sa-i fac pe plac! Chiar am incercat, dar el vrea tot mai mult, si mai mult, si mai mult…

Nu pot sa-i dau tot. Imi mai trebuie si mie putin. M-as putea multumi chiar cu acest "putin", dar el nu vrea. El vrea tot!

 Ei bine, nu i-l voi da! Voi lupta pentru acest putin pana la ultima rasuflare, chiar daca nu mai e mult pana la aceasta .

Il simt… E aproape… Sunt ascunsa in crapatura pe care o cautam atata. Pe el il aud cautandu-ma, cercetand tot cu privirea lui minutioasa… Dar nu ma vede. Trece pe langa mine, trece mai departe.

 M-a pierdut! Am scapat! De data asta am scapat! Dar ne vom mai intalni, iar atunci n-am sa mai alerg .
 
                                                                                                      by Roxxy          
Lasă un răspuns

