Fabrica de amintiri…

Nu ma obliga sa te uit! Nu vreau sa te uit, dar nici nu vreau sa fi o amintire urata intr-o minte bolnava. Vreau sa-mi amintesc de tine ca fiind cel mai mare vis al meu implinit. Vreau sa ma pierd in ochii tai, da-mi voie sa ma-nfrupt din sarutul tau.
Nu ma obliga sa vreau sa te uit!
Vreau sa incerci sa-mi fi alaturi. Incearca sa ma inveti sa te cunosc, sa te inteleg. Incearca sa-mi dai importanta.
Vreau sa am de la tine sarutari dulci si aprinse, nopti de dragoste, amintiri frumoase.
Vreau sa ai grija de mine, sa-mi dai sfaturi si sa ma incurajezi.
Nu am ce sa-ti explic. Nimeni nu poate explica sentimentele, pur si simplu simt ca te iubesc. Toate emotiile mele trec prin gandurile pe care le am despre tine.
Datorita tie ma bucur de fiecare rasarit de soare, de fiecare fulg de zapada, de dragoste, de viata.
Viata mea nu mai e ea insasi un scop, tu ai inlocuit-o. Tu esti motivul si scopul vietii mele.
Nu iti impun, doar te rog: incearca!
 
 
« »

2 răspunsuri

  1. Acum astept urmarea, iti dai seama!!!

  2. Si eu! Sa speram ca ma ajuta fratele meu, Cupidon.

Lasă un răspuns

