O zi cat un an

Azi am avut de infruntat o zi complexa, cred eu, sau cel putin asa mi s-a parut dimineata cand m-am trezit. Multe lucruri de facut si prea putin timp pentru finalizarea lor.
Ce groaznica mi se parea situatia cand vedeam multe lucruri de facut si ma chinuiam sa setez prioritatile. Dar, m-am organizat si am reusit sa duc la bun sfarsit toate sarcinile si am primit si o recompensa pentru eforturile mele: a nins! A nins asa de frumos, chiar daca numai pentru 5 minute. Dar si mai minunat e faptul ca era si Soarele pe cer. Fiecare fulg de zapada parea ca o bucatica rupta din Soare in acele momente. M-a bucurat tare sa vad o ninsoare asa frumoasa!
In fine, trecand peste toate astea, de azi sunt major. Multe chestii interesante iti aduce varsta de 18 ani: drept de vot, permis de conducere, dublarea sanctiunilor in cazul incalcarii legii etc…
Mi-au facut placere anii ce au trecut si sper ca si in continuare sa nu ma schimb, sa fiu mereu fericit!
 Acum pot sa spun cu mandrie: "Am doar 18 ani, sunt nebun, iubesc si nu am bani!"
5 răspunsuri

  1. Vise in mii de parti,vi le fac cadou, impliniti-le voi, visul meu il traiesc chiar acum…;;). LA MULTI ANI:) multa sanatate, fericire si succes la scoala si bac:)
    ps: va dati seama ce surpriza a fost pentru mine sa intru aici si sa vad ce a scris deepsearch,nu?:p. insa e surprinzator de placut sa stii ca oameni straini se gandesc la tine:)

  2. Minunat Fanin, multumesc!

    E-adevarat ce-ai spus, nu exista intelepciune mai mare pe pamant ca Iubirea si acum cred ca si tu meriti cea mai frumoasa poezie de iubire pe care-a scirs-o Neruda, am incercat s-o si taduc, e pe blogul meu, s-o dai in dar iubitei tale cand crezi ca-i va veni timpul

  3. Faninho, Help! Crezi ca ai putea sa-i dai putine aripi si lui "fara aripi"? Intra pe blogul ei, daca ai timp citeste-i ultimile 4-5 insemnari, ultima de azi se numeste "inutil" si vezi ce-i de facut, cred ca seamana putin cu tine, cu tine cel mai de demult

  4. Multam fain, vecine! 🙂

  5. LA MULTI ANI VECINE!!!
    LA MULTI ANI VECINE!!!
    LA MULTI ANI VECINE!!!
    LA MULTI ANI VECINE!!!
    LA MULTI ANI VECINE!!!
    LA MULTI ANI VECINE!!!
    LA MULTI ANI VECINE!!!

    Ji sper k ti-au plaqt mel d tzi le-am tr.:D

Lasă un răspuns

