Saptamana de cosmar

Am vizitat azi (de fapt ieri, ca deja e maine, eu referindu-ma la ziua de Sambata ca si cum ar fi azi, insa de fapt e Duminica) Oraselul Copiilor recent deschis in Parcul Strand din Pitesti, ca de altfel in fiecare an in aceasta perioada. Pana acum, desfasurarea de tiribombe avea loc in centrul orasului, loc unde in ciuda masinariilor vechi, foarte vechi, uzate si foarte urate, nu era mare galagie. Insa, acum, am fost surzit si amutit de cum am intrat in "lumea copiilor", de manele, si nu orice fel de manele, ci manele gen: "Sunt periculos, lasa banu’ jos" (sau ceva de genu’). Noroc cu Tiesto la ora asta pe KissFM ca ma ajuta sa-mi revin dupa socul suferit.
Partea cu noroaiele am inteles-o: se mai schimba o conducta, se mai pun pavele, se mai munceste, fie, dar manele pe strada? La o intensitate la care daca ar exploda o bomba nu s-ar auzi? Asta a pus capac (sper ca Duminica sa nu fie o zi pierduta, sau mai rau stricata) unei saptamani enervante in care pustii (nu ca as fi eu mare rau, lumea s-ar putea sa zica, ca mi-am luat aere de cand am implinit 18 ani, da’ mi se rupe) idioti si retardati ai Pitestiului m-au facut sa cred ca suntem pierduti daca ne lasam viitorul pe mana lor.
Astazi chiar ma linistisem dupa ce am citit un post al lui Syncron care m-a facut sa imi recapat increderea in orasul Pitesti, insa dupa experienta de mai tarziu, imi venea sa chem o herghelie de buldozere sa darame tentativa aia de parc de distractii.
Noroc ca mai exista si oameni pentru care chiar merita sa ies din casa (blogantii de la intalnirea de Vineri seara, prieteni buni, sau o anume fata) ca altfel ma baricadam in casa si asteptam venirea primaverii.
2 răspunsuri

  1. Lipsa de estetism este la modă, bine că mai sunt la modă şi bucuriile sufleteşti!

  2. Da, noroc cu bucuriile sufletesti si cu zapada 😀

Lasă un răspuns

