Blog de plumb

 Astazi, mi-am dat seama ca blogul meu e un blog deprimat, romantic, vesnic indragostit, ironic. Blogul meu, e un blog bacovian (ca de altfel si bradul artificial din clasa in care studiez la liceu). Ar trebui sa apara mai des cuvinte precum: ftizie, cadavru pe langa cuvintele: dragoste, sarut.
Dar, lasandu-l pe Bacovia in sicriul sau de plumb, tot de azi, te iubesc si mai tare!
Am increderea ca mi te vei deschide si imi vei ingadui sa pasim impreuna tinandu-ne de mana in lumea ta. Sper, insa, sa imi adun curajul necesar pentru asta.
Te iubesc!
 
7 răspunsuri

  1. Prietene, de Crăciun se adună curajul şi iubirea iese exact aşa cum vrei tu, măreaţă!

  2. Multumesc pentru incurajare! Deja simt ca pot sa ma lupt cu tigrul din jungla. 🙂

  3. Ai grijă, dacă-l învingi pe tigru, să nu se îndrăgostească tigroaica de tine! 🙂

  4. Ee, las’ sa se indragosteasca, ca doar nu e calugarita sa ma manance dupa imperechere ;))

  5. mult succes… e bine ca iubesti asa de profund, dar mai ales ca ai si rabdare…sunt sigura ca intr-o zi, in curand, lucrurile acestea iti vor fi rasplatite:) nu te descuraja

  6. fane,,,,trea’ sa scrii bradul bacovian by jeanna:-J…n-are nimic..iti dau dreptul de autor asa….mai tarziu dupa ce l-ai luat u,,,:-W,,,sa scrii despre iubire in continuare ca e cel mai frumos sentiment!

  7. Am vrut sa scriu "by Jeanna" :)) Dar…cred ca am uitat ;))

Lasă un răspuns

