Cu sabia n-o sa vindeci o inima rupta

Mereu am crezut,
Mereu am putut,
Am reusit,
De adevar n-am fugit.
 
Ajuns intr-o gaura de sarpe
Caut iesirea din labirint
Trec prin canalele vietii
Ca printr-un circuit
 
Ma desprind, iar fug, alerg
Ma prinde, ma frange
Timpul ma vaneaza
Viata sa mi-o ia
Moartea din adancuri
Sa mi-o dea.
 
Ajuns acum langa mormant
Destinul ma-mpinge de la spate
Un singur lucru am in gand
Mereu mi-ai zis ca am dreptate
 
O ultima dorinta am, un pix si-o foaie vreau
Sa-ti scriu inc-o data: "Te iubesc!" inainte sa mor.
Ma doare sufletul atunci cand orele din viata-mi beau
Destul am urcat, destul am luptat, acum in mormant cobor.
 
Fugi de viata, fugi de mine
Cand te prind nu mai ti-e bine
Un cui in inima iti bat
Si-mi spui: "Adio! Am plecat!"
 
"Dragostea nu-i o lupta, tot ce-ncerc sa-ti spun e ca am un raspuns, astept doar vremea cand o sa ai o intrebare de pus." – "Am raspuns" (VeritaSaga)
2 răspunsuri

  1. Stiu ca acum tanjesti dupa acea intrebare, insa cel mai important este ca tu ai raspunsul…Gandeste-te cum ar fi fost sa ti se puna intrebarea si tu sa fii nepregatit. Ar fi fost dureros, probabil ai trecut si tu prin asta. Mult succes!

  2. Veritasaga nu se asculta, se SIMTE!!!

Lasă un răspuns

