Vorbele care nu se spun se pierd…

 (Te iubesc!)"Te simti mai bine?"
"Da, dar sunt suparata."

"Nu mai fi suparata, fi mai fericita!"
"De ce sa fiu fericita?"
(Pentru ca ma ai pe mine)"Pai nu e bine sa fi suparata."
"Da, dar am o gramada de motive sa fiu suparata."
(Dar, oare, eu nu sunt un motiv care-ti poate provoca fericire?)"Nu te mai gandi la ele!"(Gandeste-te la mine!)
"Ce faci?"
"Bine…"(Te iubesc!)
2 răspunsuri

  1. Aceste doua cuvinte au devenit atat de banale in zilele noastre…Unii oameni le spun usor, altora insa le vine mai greu. Cert este ca mereu auzi cate un "te iubesc"…Eu, personal, inca nu am simtit acest "te iubesc" atat de profund cum as fi vrut…:). Te pup si o seara placuta:)

  2. mare dreptate:( …asa sunt si eu..o fiinta tacuta…am intalnit o multime de baieti cu suflet mare….si deschis spre a`mi arata iubirea da nu am fost capabila sa recunosc ca si eu simt ceva…si totul a disparut incet..incet…:(

Lasă un răspuns

