Tu si Eu

Tu: Nu ai incredere in nimeni. Intotdeauna e ca tine. Esti independenta si traiesti singura in lumea ta. Nu minti. Esti indiferenta, dar totusi iti pasa de toata lumea.
Eu: Am incredere in toata lumea. De cele mai multe ori recunosc cand imi dau seama ca am gresit. Sunt independent si traiesc inconjurat de cunoscuti in lumea tuturor. Nu mint. Imi pasa de toata lumea si caut sa le fie bine celorlalti inainte sa-mi fie mie bine. 
 Eu: Imi tin acunse emotiile, sentimentele, gandurile pentru ca mi-e frica, insa imi doresc sa le eliberez.
Tu: Iti ucizi emotiile, sentimentele pentru ca ti-e frica. Ti-e frica, ca poate vei ajunge sa ai incredere in cineva, ti-e frica, ca poate acel cineva iti va trada increderea.
Eu cred ca ma iubesti, pentru ca intotdeauna exista cineva care te iubeste mai mult decat te iubesti tu insuti.
Eu te iubesc!
Tu?
7 răspunsuri

  1. un altul ti-ar fi spus ca nu e bine sa ai incredere in toata lumea, ca o sa fii dezamagit, ca o sa suferi. asa e. dar chiar si asa merita de o mie de ori sa ai incredere in oameni chiar daca nu-i cunosti. pe final rezultatul va fi de partea ta. dar pana atunci incearca sa crezi despre tine ca , ceea ce ai tu de oferit lumii este ceva special. tu esti ceva special

  2. Pai, Eu sunt Eu, si Tu e Ea, si Eu o iubesc pe Ea 😀
    Intelegi? 😉

  3. Cine este Eu şi cine este Tu? Cred c-o să fim colegi de pom. 🙂

  4. Tu: Începutul unei flori de colţ care acum se-nfige cu rădăcina-n stâncă, independentă-n faţa furtunilor ce vor ca să o smulgă. Ştii asta şi crezi.

    Tu: Ca orice floare de colţ, care este o floare rară, se caţără pe pietre-n sus să oglindească-nfiorată, tot acoperişul lumii, din afară.

    Tu: Ţi-ai înfrânt emoţiile, ţi-ai eliberat sentimentele, eşti pregătită să faci faţă tuturor celor ce mint, ce nu ştiu, ce nu cred, ce nu simt.

    Eu: Sunt stânca de care tu te-ai prins, când rădăcina-ţi încă şovăia şi nu ştia-ncotro o să se-ndrepte.

    Tu: Acum puternică şi răbdătoare va aştepta, încă o vreme solitară,
    atuncea când, din coastă,
    i se va înălţa, o altă floare rară,
    căci este pregătită şi aptă să o recunoască.

    Şi eu te iubesc. Cu iubirea unei stânci care îşi iubeşte rostul ei.

  5. :))))))) 10 point!

    Fanin,

    Numai poezia asta e pentru tine!

    Nu fii fraier omule, nu poti iubi o stanca….
    … matusalemica, asteapt-o pe Fătuca TA, ea va fi EA!

    PS: Iarta-ne, Fidelity, noi vb. in soapta sa nu deranjam

  6. Merci de poezii DeepSearch!
    Cat despre Ea…cred ca, in sfarsit se leaga ceva puternic intre noi 😀

  7. Mai copile, trezeste-te!

    Îţi vorbesc cât de direct pot.

    Ştiu că s-a făcut un transfer afectiv, am intrat in blogul tau condusa de strigatul tau de jale, fiindcă ştiu cât e de greu atunci când nu-ţi răspunde nimeni. Aceasta a fost motivaţia.

    Doar târziu sesizând coincidenţele prea mari din textele tale m-au facut sa inteleg ca exista riscul de a mă substitui celei de care tu ai atâta nevoie dar în alt fel, şi-atunci te-am vizitat doar când ţi-au fost paşii mai grei incercand mereu să te fac conştient de diferenţa dintre motivaţiile noastre şi dintre noi.

    Ceea ce am avut să-ţi spun ţi-am spus ţie personal, în versuri, in proza, in cuvinte simple, cum mi-a venit, nu te-am amăgit nici o clipă cu vorbe care să-ţi arate o altfel de prietenie, decât aceea ca unui frăţior de suflet,

    Dacă chestia asta cu stânca te-a indus în eroare, era doar o formă mai plastică să-ţi spun ceea ce cred că ai putea să înţelegi dacă ai vrea.

    Cât de subţire e graniţa dintre iubirea de mamă şi cea de iubită în mintea unui bărbat darămite, în mintea unui băiat ieşit din adolescenţă! Trebuia să fiu mai conştientă de asta.

    Te rog, ajută-mă, depăşeşte-te pe tine, şi încearcă să transformi senzaţia de iubire, sau sentimentul pe care mi-l porţi şi pune-l la locul care i se cuvine.
    Gândeşte-te la mine ca la mama ta, cred că sunt chiar mai în vârstă decât ea, ţi-am mai comunicat acest fapt, imaginează-te în real, şi încearcă să conştientizezi realitatea care ne desparte.

    Sunt atâtea fete tinere, frumoase, superinteligente, cu suflet curat care plâng ca şi tine după un suflet asemănător, chiar pe acest site. Ştiu că e foarte greu să găseşti pe cineva să-ţi întruchipeze aşteptările, dar nu e deloc imposibil, mai ales acum, la vârsta ta.

    Totul poate deveni minunat, aşa cum este Cartoerul tău, de-aici m-am inspirat gândindu-mă la locul unde m-am năcut, la locul copilăriei mele. Păstrează-ţi copilăria, noi ăştialalţi, mai bătrâni o căutăm cu lumânarea şi n-o mai găsim căci asta nu se va mai întoarce niciodată. Trăieşte-ţi viaţa şi tinereţea, aşa cu bune şi rele, fete sunt la orice pas, nu fii orb, nu va veni nimeni la tine să ţi se ofere pe tavă, orice floare rară trebuie însă căutată, şi-apoi fiecare floare are un parfum unic.

    Eşti puternic, ai o inteligenţă remarcabilă, ai o splendoare de suflet dar eşti atât de nerăbdător… Mai ai puţină răbdare. Eu cred în tine şi-n discernământul alegerilor tale.

    Acum e timpul să asculţi înţelepciunea duhului tău şi nu a inimii tale.

Lasă un răspuns

