Suflet de copil, minte de Om Mare

 Un punct de cotitura in viata unui licean este trecerea de la clasa a X-a la clasa a XI-a. Toti se maturizeaza, toti se schimba, se simt mai importanti, se simt mari. Acum incep sa uite ce inseamna sa fi copil, sau se simt obligati sa uite, pentru a nu fi desconsiderati de ceilalti. Desigur, nu numai la acest moment se schimba. Exista si acel pas de la scoala generala la liceu, un pas important, dar aceasta schimbare are efect doar pana cand se leaga prietenii intre colegi, deoarece, la inceput fiecare vrea sa para superior fata de colegii sai, insa dupa ce se familiarizeaza unii cu altii, isi reiau viata de dinainte de liceu.
Toti colegii mei s-au schimbat dupa clasa a X-a. Si-au schimbat comportamentul, prioritatile, atitudinea, stilul. Eu nu. "Fane, tot la fel ai ramas! Nu te-ai schimbat deloc!" Aud de multe ori asta. Si de ce m-as schimba? Sa zica lumea ca mi-am luat "fite"? Ca am impresii? Nu e bine nici asa. Asa ca, va spun, eu sunt copil, voi, "maturizatilor", traiti-va vietile voastre goale.
Cu entuziasmul unui copil si experienta unui adult poti face multe, insa cu varsta unui copil si impresia de a fi adult ramai decat cu goliciunea vietii.
3 răspunsuri

  1. Ce dulce esti tu mai copile MARE!

  2. Salut Nicolae.
    Ce e cu blogul aleator?

  3. @deepsearch: Ma straduiesc 😛
    @MP: Cand dai click pe "Blog Aleator", ti se deschide un blog intamplator de pe weblog 😀

Lasă un răspuns

