Aiurea

Astazi s-a inseninat din nou cerul. Astazi am vazut din nou Soarele si i-am simtit caldura pe pielea descoperita. Era asa de cald si bine. M-as fi intins pe zapada cu fata la soare ca sa simt razele lui pe tot corpul. Acum e noapte. Au aparut din nou stelele.
Ziua se lungeste, am iarasi multe de facut si putin timp, insa imi place.
Ce nu-mi place e ca nu te-am mai vazut demult. Am ceva sa-ti spun si cu cat tin mai mult in mine cu atat ma simt mai agitat. Abia ma mai ia somnul, dar cand adorm, dorm asa de adanc incat abia ma trezesc chiar si dupa multe ore de somn.
Dimineata iar trezit devreme, iar mers la scoala, iar petrecut timpul aiurea. Dar maine e Vineri. Cred totusi ca va fi o zi buna.
Noapte buna!
Lasă un răspuns

