Cosmarul visului frumos

E frumos afara, dar eu stau in casa. De ce stau in casa? De ce pierd frumsetea unei zile autentice de primavara in ianuarie? Unde e tot entuziasmul pe care-l aveam? Unde e dragostea mea pentru Soare, pentru caldura, pentru lumina?
Aaa, stiu. S-a ascuns! S-a ascuns de frica, ca sa nu fie ranita. Ii e frica sa nu fie refuzata. Daca Soarele ii va spune ca nu are nevoie de ea? Daca lumina spune ca poate straluci si fara ea? Vor aparea si flori. Dar daca si acestea imi vor refuza dragostea? Daca-mi vor spune ca nu au nevoie de dragostea mea ocrotitoare si ca se vor adaposti in munti unde nu le poate face nimeni si nimic nici un rau?
Stiu. Dragostea mea pentru orice, pentru oricine isi are radacinile in dragostea pentru tine. Si daca ea s-a ascuns, inseamna ca nu mai iubesc.
Nu mai iubesc pe nimeni si nimic!
 
 Am avut un vis frumos, dar din pacate a fost doar un vis.
Un răspuns

  1. Baby, sunt adanc impresionata, tu mi-ai atribuit prea multe insusiri pe care zau ca nu le merit, si dat fiind starea mea usor "precara" :)) tot realizez ca pentru tine n-am facut mai nimic daca te-am putut lasa fara sa crezi doar in MARIA SA IUBIREA.

    Copile, Există dragoste in SINE!

    Eu sunt aici ca-ntotdeauna, dar cand eu nu voi mai fi, tu singur trebuie sa vezi cat de frumosi sunt zorii dintr-un alt inceput de zi!

    Soarele, ploaia, florile si toate celelalte stralucesc peste tot la fel, nu-i pacat sa nu le privim sa nu le sorbim doar pentru ele insele?

    Gandeste-te numai ce-ar fi sa le pierdem pe ele. Eu una cred ca as innebuni!

    Gandeste-te la asta si-ai sa vezi ca si Iubirea-adevarata va veni daca tu crezi asta.

    Deci: SA CREZI!

Lasă un răspuns

