Somn abisal

Somnul ma trage in pat sa ma adanceasca in intunericul sau. Dar nu-mi pasa de somn, nu-mi pasa de oboseala, nu-mi pasa ca maine trebuie sa ma trezesc la 6 jumate. Tot la tine ma gandesc. Gestul tau e inimaginabil, irational, dar cel mai mult e o prostie. Asta e parerea mea, dar daca asta te face fericita, nu pot sa stau in calea fericirii tale.
Totul s-a intamplat prea repede, dar, asa e viata, nu? Trece asa de repede ca nici nu-ti dai seama unde s-au dus anii.
Tu ai facut mutarea, acum urmeaza sa mut si eu. Deocamdata sunt in sah, dar am incredere ca nu pentru mult timp.
 
Inca te mai iubesc, inca nu e totul pierdut, inca putem fi impreuna…
3 răspunsuri

  1. Dragostea in Sine e un concept destul de dificil de inteles, si mai greu de realizat. Ea nu poarta numele nici unei persoane sau vreunui lucru ci a principiului pe care-l reprezinta ele.

    La acest fel de iubire ma refeream.

    O Doamne, de ce oare, cum ating pamantul, pamantul ma arunca inapoi? Si cum l-am atins incep fara sa vreau sa fac numai rau?

  2. Omule nu inteleg ce vrei sa spui, am recitit ce ti-am scris si cred ca fac un pacat daca mai continui s-o fac, mereu cand esti deznadajduit am orgoliul sa cred, si pentru asta o sa platesc, ca pot sa te fac sa zbori din nou, dar mai mult te ranesc, puiul a prins pene si trebuie sa zboare singur , cand oare o sa inteleg ca nu eu sunt o mama universala?

  3. Nu gresesti deloc, doar ca te gandesti ca poti sa-mi rezolvi mie problemele, dar nu asta e datoria ta. Eu sunt singurul care le poate rezolva. Iti multumesc pentru sprijinul moral!

Lasă un răspuns

