O poveste adevarata nu se asculta, se simte

Viata mea (de pana acum) se reduce la darul meu de a-i face pe cei din jurul meu sa se simta bine. Nu am facut lucruri iesite din comun (cel putin mie nu mi se pare iesit din comun sa iesi la alergare iarna la temperaturi apropiate de inghet in pantaloni scurti si tricou, sau sa faci intreceri cu autobuzele, sau sa incerci sa darami o toneta de ziare aruncandu-te in ea, sau sa fi amenintat cu pistolul de un bulangiu si multe alte peripetii) la viata mea: m-am jucat, m-am distrat, m-am plimbat, am descoperit, am inventat, am fugit, m-am batut, m-am indragostit, am visat, dar, astea sunt aspecte superficiale ale vietii mele. De fapt, viata mea a constat in majoritate din greutati, din necazuri, din lupte zilnice, din bucurii banale dar cu o importanta uriasa. Am intalnit oameni care mi-au vrut raul dar am intalnit mai multi care m-au protejat si au incercat sa ma ghideze spre ce e mai bine. Am vazut cat de imorali si lipsiti de onoare si de curaj pot fi unii oameni. Mi-am tradat onoarea si mi-a parut foarte rau cand am facut asta. Am invatat din greseli, am invatat si inca invat spre a deveni un gentleman.
Insa ce e viata mea, pe langa viata unuia care are 80 de ani si la varsta mea deja facuse mult mai multe, la varsta mea deja era o persoana definita, o persoana care merita toata stima, un adevarat caracter. Nu e doar un exemplu de om ci si un exemplu de barbat, de prieten, de tata, de frate, de var, de unchi, de bunic, de sot.
Dar in primul rand e un model de urmat din orice privinta.
 
Un om cu valoare este un om care are intotdeauna ceva de spus!
 
5 răspunsuri

  1. E randul meu sa-ti multumesc pentru tot ce scrii acum pentru mine.

    Ai darul acesta, despre care scrii, il ai in tine, esti puternic si generos, si nu-ti lipseste intelepciunea care se castiga doar odata cu trecerea timpului.

    Acum a fost randul tau sa-mi aduci lumina in suflet. Niciodata un gand cinstit si luminos nu ramane nerasplatit.
    Sa ne fie dupa cum gandim si dupa ceea ce avem mai frumos in sufeltele noastre!

    Multumesc, inca odata si nu-ti spun cat de multa mangaiere mi-ai adus acum. Aveam

  2. Avem timp sa devenim ceea ce gandim.

  3. cheia succesului este sa inveti din greseli. sunt fem convins ca vei deveni asa cum iti doresti si ce iti doresti.
    o zi minunata iti doresc.

  4. Multumesc ca ne-ai onorat cu prezenta g2u. Si multumesc si pentru critici 🙂
    Si pentru incurajari 😀
    Si pentru incredere. 😉
    Succes si tie!

  5. incepi sa scrii din ce in ce mai "shmeker"

    :)))

    :*

    bv fane

Lasă un răspuns

