10 intamplari ciudate si o minune

 1. O vreme schimbatoare…
2. O saptamana plina…
3. O intalnire neasteptata…
4. O epidemie de gripa…
5. O infractiune…
6. Un noroc nemaintalnit…
7. Un furt…
8. Un film…
9. Un copil care uraste…
10. Un bilet.
 
    Vreau o minune…
8 răspunsuri

  1. Mai devreme am ascultat piesa lui Florin Chilian : m-a uns pe suflet.
    astept si alte scrieri! pupici!

  2. 6. noroc nemaintalnit

    de bine sau de rau ?

  3. 5. o infractiune (am spart o banca)
    6. un noroc nemaintalinit (inca nu am fost prins)
    3. o intalnire neasteptata (sa fie oare cu politia? )
    :))

    http://www.ziua.biz

  4. eu sper doar sa nu te acuze pe tine de furtul ala 😀

  5. vreau o minune, vreau o minune-n viata mea
    vreau o minuneeee , sa mai pot schimba ceva !!

  6. @10 Imi pare bine ca-ti place ce scriu, chiar daca uneori scriu niste prostii mai mari decat mine 😀
    @KillerINC E de bine ;))
    @Septimiu Buna completare…E ceva d genu’ :))
    @booboo Si minunea va veni 😉

  7. @M Din pacate mie mi s-a furat ceva ;))

  8. 8. Un film…
    Bravo Faninho, eshti de-al meu!!!
    9. Un copil care uraste… (OARE O CONFESIUNE???)

Lasă un răspuns

