E buna si Politia Comunitara la ceva..

Plimbandu-ma de nebun prin cartier si visand la zilele insorite ce vor urma, am ajuns in apropierea blocului de beton in care locuiesc: 25, sau "Ala cu probleme" cum il numesc politistii. Se auzea de undeva d la etaj: "Aoloo!!! Aolooo!!!" Am stat vreo 2 minute sa incerc sa-mi dau seama ce se-ntampla. Am crezut ca mi se pare. Am urcat pe scari pana la etajul 9 sa vad de unde se aude. Nimic!
Am coborat din nou. Tot se auzea, si de data asta nu mi se parea, se stransesera cativa baieti care auzeau si ei si se uitau la fel de nedumeriti ca si mine. Am vazut un agent de la Politia Comunitara si i-am atras atentia. Acesta a chemat Politia, si de acolo s-au descurcat baietii (si fata. Frumoase politistele astea de prin Pitesti ).
Intre timp baba striga ca se arunca, sa ne-ajute Dumnezeu daca o ajutam. Aolooo…Tragea de antena de pe balcon, scotea niste fiare sau c mai avea p-acolo..
Cand am urcat cu Politia, deschide mosu’ usa (Eu mai fusesem o data si am batut la ei la usa, dar nu a deschis nimeni) si era cam beat. Sau cel putin asa mi s-a parut mie. Mosu’ o inchisese pe baba pe balcon cred, ca nu stiu ce zicea ca i-a facut. Dar, nu asta e important. Important e ca, batranii aveau sicriu’ pregatit. Era pus pe sifonier… Super! Cand i-am zis mamei ce-am vazut, mi-a zis ca nu sunt singurii care si-au pregatit din timp sicriele si le tin in casa, au mai fost si altii, si inca mai sunt. Cred ca e o moda la mine in bloc, o moda macabra, ce-i drept, dar, moda intotdeauna a facut victime!
Dar, sa revenim la ideea principala. Lasand la o parte tot excesul de zel, si toate nedreptatile (morale) pe care le cauzeaza uneori politistii, totusi, a fost o idee buna introducerea Politiei Comunitare. Inca o bila alba municipalitatii 😀
 
Politia comunitara = telefon public ambulant.
6 răspunsuri

  1. sicrie pe sifonier? si giulgiu pe post de fata de masa mai aveai sa zici.
    deja o sa visez urat la noapte :))

  2. stai sa vezi, ca in 2 , maxim 3 luni , politia comunitara se va transforma in Politia Locala , si vor avea drept de interventie exact cum au aia de pe la sectii acum . Iar politistii de la sectie or sa vina doar in cazuri grave … sa vezi atunci distractie

  3. si apropo , in ce cartier stai ?

  4. De asta nu stiam. S-ar putea sa ne transformam in puscarie :D.
    Stau in Minunatul Cartier Craiovei 😀

  5. faza nu s-a petrecut OARE la etajul 7? mi se pare cunoscut…
    ah shi blocul e din "craiovei" din Neverland City (ca sa satifak curiozitatea lui KillerINC!)…

    sorin

    p.s. Io n-am vazut nici un sicriu pe nici un dulap!?

Lasă un răspuns

