Am taiat pepenu-n doua

 Am vazut recent la cutia cu imagini (n.r.: televizor) un reportaj despre un sondaj facut de baietii de la Uniunea Europeana despre populatia din mediul rural in Romania.
Conform sondajului s-a constat ca multi (nu mai tin minte cifrele si nici nu are rost sa-mi umplu capul cu cifre inutile gen: eu mananc 4 pepeni pe zi, tu mananci 0 pepeni pe zi, asta inseamna ca in medie mancam 2 pepeni pe zi ceea este cu adevarat FALS) dintre locuitorii din mediul rural nu sunt racordati la diferite utilitati, nu au telefon, nu merg la cinematograf, nu citesc ziare etc. Din asta se intelege ca oamenii aia sunt nefericiti pentru ca nu au tehnologii de ultima ora (putin exagerat). Cum asa?
Nu am avut niciodata bani sa ma dea afara din casa, telefoane scumpe sau mai stiu eu ce tampenii, dar intotdeauna am fost fericit (asta daca omit cazurile foarte rare in care-mi venea sa-mi iau campii).
Oamenii aia sunt fericiti unde sunt cu modul lor de viata. Merita laude si toata stima pentru asta. Nu merita sa fie deranjati!
 
 "Masina de spalat n-o sa ma faca mai curat/ Nici esspresor-ul n-o sa-mi citeasca viitorul/ Numele meu nu vreau sa-l vad pe card/ Iar fericirea nu se cumpara in rate!"
2 răspunsuri

  1. Ai mare dreptate. Fericirea nu tine cont de telefonul scump de la purtator. Iar versurile lui Tudor Chirila au concluzionat perfect.

  2. cica pe google "cutia cu imagini" nu insemna "t.v."…
    ia de vezi: http://www.google.ro/search?hl=ro&q=%22cutia+cu+imagini%22

Lasă un răspuns

