Laureat al BAC

 "- Cioc-cioc!
– Cine e?
– BAC-u’!!!"
 
Da ma… Vine BAC-u’. A inceput isteria. Au aparut subiectele. E teroare! Toti liceeni de-a 12-a cauta, rezolva, invata, se plang, frica, alea alea. Ba, ba! Ce-aveti ma? Trezirea! E doar un examen, nu e sfarsitul lumii!
Mie personal… "Mi se rupe!" Dau examenu’, pac pac, intru la facultate, pac pac, nici n-o sa-mi dau seama cand se vor intampla toate astea. Restul… istorie.
Nu m-am pregatit extraordinar de mult pentru examenu’ asta, de fapt, nu m-am pregatit deloc. Dar, totusi ma simt in stare sa-l sustin. Nu ma astept sa iau nota mare la romana, intrucat nu am citit tot ce era de citit si nu am invatat definitii, comentarii, sau mai stiu eu ce abureli, insa sunt in masura sa-mi dau cu parerea despre ceva. Cat despre celelalte probe, la matematica as putea fi mediocru spre bun, iar la restul de obiecte (chimie, sport, limbi moderne) ma astept la note mari spre foarte mari.
 
Oricum, eu le urez succes tuturor absolventilor de liceu si un calduros: "Distrati-va cat mai aveti timp!"
3 răspunsuri

  1. Si eu care credeam ca diploma de la facultate cantareste mult.
    Oricum, din cate am auzit eu de la unii care au absolvit diverse facultati, nu conteaza mai deloc, acum se cauta oameni care chiar stiu ceva, nu care au hartie igienica… pardon, diploma.

  2. Nu esti stresat? Bravo tie – mult zgomot pt nimic. Ca te multumesti cu eticheta de mediocru, ei bine dle plin de idei, nu-ti foloseste la nimic. Mai tarziu o sa dai de o gramada de superficiali care nu se vor gandi la cat de bine iti functioneaza tie neuronii decat dupa ce vor vedea eticheta aia de doi bani care se numeste DIPLOMA si care, din pacate, inca atarna greu. La cat de mult te duce capul, ar fi pacat sa te poticnesti in niste conventii. In plus, o nota mare la bac ar putea sa sune misto chiar si pt tine.

  3. mi-a placut aia cu hartia igienica ….sa stii k ai mareeeeeeee dreptate!!!!!io termin anu asta si daca m-ai auzi cum vb de facultate, de scoala in general cred ca ti-ar pieri si chefu’asta de-l ai in momentu de fata……..asa k io zic sa fi…nu sigur pe tine , ci ffffffff sigur ….nu pt ati fii bine la batranete , ci pt a te simti macar bn psihic…….baiete ca de obicei……ma lasi fara cuvinte!!!!multa bafta!!!!in ce vrei tu:*::**:*:*:*:

Lasă un răspuns

