Aleator

Am deschis IE sa il intreb pe Gogu de niste poze cu Daisy de la Hoya si in loc de www.google.ro, am scris www.google.re si cica ce mi-a deschis:
 
3 răspunsuri

  1. daca-i ai şti franceză, ai pricepe ce zice Seraphim("Ce site n’est en aucun cas affilié à Google"), adecă: acest sit nu are nici o legatura cu google.

    sorin

    p.s.: Nu ai inceput sa scrii mai bine, dar staduieste-te…

  2. Eu nu m-am referit la faptul ca se leaga sau nu se leaga cu google, ci la faptul ca scrie "reunion fute". Cica trebuia sa fie… "amuzant"

  3. eshti tare frate
    super tare
    sa o tii tot asha

Lasă un răspuns

