Cronica unei zile chinuite

 M-am trezit certat cu viata
                          Dimineata
Cosmaruri sunt acum toate
                         In realitate
Nimic nu e ca in vis
Mereu cauti sa faci un compromis
Sa-ti faci un avantaj
Sa cobori de la etaj
La o casa
                        Frumoasa
E iubita ta
Mereu ai vrea sa fii cu ea
Ai vrea sa n-ai nimic pe cap
Poate doar sapca
Viata n-aduce nimic
Doar ia cu japca!
O viata aia, p-aia o dormi
Asa-i mai bine
Sa dormi o viata-ntreaga
Fara rusine
Sa traiesti in vis mereu
Sa n-ai cosmaruri
Sa fii mereu in Paradis.
E doar un vis!
 
Soarele din prieten acum mi-e dusman
Ma trezeste zi de zi cand imi bate la geam
Visul se termina iar cand il vad imi spun:
"Iar a venit muistu’ ala cu dinti, ba esti nebun!"
Imi chinui timpu’, nu-l omor
Inca vreau s-ajung in dormitor
Sa zbor din nou, sa fiu iar sus
Sa nu-mi pese ca traiesc sau mor
Acum e noapte si am spus:
"Am pacalit si ziua de azi, s-a dus!"
 
 
2 răspunsuri

  1. Răspuns. Bune versurile.

Lasă un răspuns

