Amintiri din copilarie

A fost o zi in care mi-am amintit cum ma simteam in copilarie, o zi in care am retrait in atmosfera acelor ani.
Putine masini circulau pe strada si acelea vechi, asa cum erau pe atunci. In rest, pustiu! Pustiu pana cand oprea autobuzul in statie si ieseau multi oameni. Oameni pe care in copilarie ii necajeam lipind bani pe trotuar, sau legand bancnote cu ata. Oameni care se amuzau la fiecare gluma facuta de noi, oameni pe seama carora radeam speriindu-i cand ne asterneam nemiscati pe drum, oameni care si-au rupt pantofii in mingile noastre pline cu pietre. Si sa nu uit de soferii de autobuz care au indurat bulgari de zapada, pungi cu apa, cornete si bobite, mere padurete si bulgari de pamant. Si am vazut o gasca de baieti, asa cum eram si noi. Sunau la usi, acum la interfoane, si fugeau. Asa ne distram noi, asa se distreaza si ei! Am vazut si copii fumand si mi-am amintit cum si eu ma uitam inainte la prietenii mei, mai mari, mai mici, cum fumau si incercam sa-i conving sa se lase. Cum din cauza mea si a altora care tipam pe la geamurile parintilor: "Mama lu’ Fane, sa stiti ca Fane fumeaza!" si-au luat bataie.
Multe amintiri din copilarie, multe jocuri, multe distractii, pe care acum, rar le mai vad, sau chiar deloc! Cine mai era ca noi? Si cine va mai fi ca noi?
 
"Copiii de azi parca sunt mult mai tristi ca noi!"
Lasă un răspuns

