Oameni de nimic

Oamenii sunt ticalosi! Nu toti, nu multi, dar indeajuns de multi incat sa te deranjeze. Avea dreptate si aia cand zicea ca mai bine iubesti cainii. Macar stii ca ei n-or sa te supere niciodata! Oamenii merg pe principiul: "Profit de voi si v-arunc la gunoi!" Pentru genul asta de oameni am urmatoarea dedicatie:
 
"Inconjurat de prieteni falsi, oameni de nimic,
De tarfe de sex opus cu chip angelic si zic:
V-as face mult rau, v-as fute in gura pe toti,
V-as arunca morti in padure imbracati in camuflaj.
Curaj am, n-am slujba, am drujba, fugiti ba!
Jumatatea mea e o curva deci am s-o pun sa respire cu capul in punga!
N-am nevoie de voi, nici voi de mine si poate…
Va fut in gura pe toti, toti, totï! Tot trec peste toate!"
                                         "Made in Romania" – Ombladon feat. Nimeni Altu’
Un răspuns

Lasă un răspuns

