Declaratie

"Ce ma? Ia, sa va vad! Sunt smecher acum. Am fite, impresii. Nu mai umblu ba cu voi, ba mancatorilor de firmituri din prajitoru’ de paine. Sa mai vorbiti cu mine doar daca va bag eu in seama. Sa ma salutati pe strada ca si pana acum, ca eu oricum o sa fiu prea plin de mine si o sa va raspund cu indiferenta. Ba, voi faceti cum va zic eu ca eu stiu ce e bine, doar am caracteru-n buzunare! Ba, eu sunt smecher! Sunt lovit, am impresii, eu fac de toate, ma distrez, imi traiesc viata, voi frecati menta!
Ba, n-o sa ajungeti niciodata la valoarea mea! Jepatilor! Muistilor!"
 
Declar oficial inceperea campaniei de reeducare a tuturor mizeriilor de oameni care gandesc dupa tiparul de mai sus.
 
2 răspunsuri

  1. Google.
    search.
    faninho blog.
    Rezultatele 1 – 10 din aproximativ 1.840 pentru faninho blog. (0,24 secunde). STOP.

    p.s. 0,24 sec, mai putin decat imi lua sa scriu faninho weblog punct ro. PUNCT STOP.

  2. Declar oficial inceperea campaniei de reeducare a tuturor mizeriilor de oameni care gandesc dupa tiparul de mai sus.

    BRAVO. Da exemplu, incepand cu TINE. PLS!

Lasă un răspuns

