Intamplare intamplatoare

Da ma. Si sa-ti povestesc. E sambata, ajunul Pastelui. Merg la biserica la slujba, in centru la Sfantu’ Gheorghe ca toti crestinii, ascult discursul preotului, meditez, chestii d-astea spirituale. Se face 1 si dau sa merg acasa. Afara frig, eu in maneca scurta, ma gandesc la taxi. Bani de unde! Aa, stai ca am cardu’ la mine! Merg la bancomat, il verific sa nu fie d-ala manarit, o gluma cu tovarasu’ Frezatu’, apas p-acolo pe butoane, bag pin, apoi imi bag picioarele. Nu stiu ce zice ala p-acolo sa selectez tranzactiile, imi scoate cardu’, iar il trage, iar il scoate si imi da bomba: "CARDUL ESTE CAPTURAT. ADRESATI-VA LA CEA MAI APROPIATA SUCURSALA". Unde sa ma adresez, unde??? Banca deschide abia Marti. Poate nici nu-l mai recuperez, ca direct ma duc si dau cu oua in ei!
Noroc ca am mai gasit 10 lei rataciti prin buzunar, ca altfel ajungeam acasa si congelat si bolnav.
Hai ca ne mai vedem, sper in momente mai bune.
Paste Fericit!
2 răspunsuri

  1. Hristos a Inviat! Pai cum si nu a iesit vreun pitic din bancomat sa iti cante… Veniti de luati cardul, veniti de luati cardul.

  2. Pai, bancomatu’ zicea: "Lasati cardurile sa vina la mine!" si n-am putut sa ma impotrivesc vointei aparatului cu bani…

Lasă un răspuns

