Intamplare oarecare, sau lectie de viata?

Iti amintesti vreo intamplare care ti-a schimbat total viata? Iti amintesti de ce n-ai urcat atata timp singur cu liftul? Iti amintesti de ce verifici toate instalatiile cand pleci de-acasa?
Ei bine, eu da. Imi amintesc toate lucrurile care mi-au marcat comportamentul. Imi amintesc cum la 4 ani am urcat pentru prima data singur, pe scari,  la etajul 6 unde locuiesc, sau la 6 ani cand am traversat singur strada pentru ca avusese loc un accident si toti prietenii mei fugisera sa-l vada si eu am ramas in urma. Tin minte ca de cand mi-a cazut covrigul in zapada pe clasa a doua n-am mai cumparat nimic de la magazinul din curtea scolii pentru mult timp. Tot pe clasa a doua, dupa o lucrare, doamna invatatoare ne-a spus sa nu iesim pana nu ne corecteaza lucrarile, iar eu vazandu-ma cu nota pe foaie am iesit sa ma joc in curtea scolii, iar cand am ajuns din nou in clasa n-am mai iesit in pauze pentru cativa ani. 
Si multe altele, da toate astea s-au intamplat demult si nu mai conteaza prea mult.
Acum mi se intampla lucruri mult mai importante care desi seamana a tortura, imi pare bine ca mi se intampla pentru ca astfel vad cu adevarat cine merita recunostinta din partea mea.
 
Tu ce intamplari marcante ai trait? Cum ti-au schimbat ele viata?
 
 
5 răspunsuri

  1. hehe…la 14 ani am gasit, dosita in beciul bunica-mii, intr-un raft cu bibelouri vechi, o carte de Cioran. mi- a placut atunci, mi-a deschis un ochi altfel pentru o lume altfel. nu-mi mai place Cioran acum, dar a fost un mentor absent, atata pot recunoaste. Era frumos sa vezi alte fatete ale lumii, pe care multi de varsta mea nu le vedeau, insa a fost o faza cu doua taisuri… cunoasterea si izolarea is prietene bune, mai ales in adolescenta.
    btw, bun subiect de blog. pun pariu ca putini is cei care stiu ce i-a facut cum sunt.

  2. Da, am aceeasi parere. Nu multi sunt cei care stiu ce i-a facut cum sunt, de asta ma gandesc ca e un bun subiect pentru meditatie si poate astfel, privind in trecut si gasind ce ne-a determinat sa facem anumite lucruri putem sa ne imbunatatim ca si persoane.

  3. Tot pe clasa a doua, dupa o lucrare, doamna invatatoare ne-a spus sa nu iesim pana nu ne corecteaza lucrarile, iar eu vazandu-ma cu nota pe foaie am iesit sa ma joc in curtea scolii, iar cand am ajuns din nou in clasa n-am mai iesit in pauze pentru cativa ani.

    si porcii zburau prin cutea scolii, cirduri cirduri…
    prea gogonata, domnule, nu crezi?

  4. ca sa fiu un pik mai "bun" la acest post… mi-a placut faza asta:
    "Tin minte ca de cand mi-a cazut covrigul in zapada pe clasa a doua n-am mai cumparat nimic de la magazinul din curtea scolii pentru mult timp".

    mi-a plakut f. tare, la fel ca faza de aseara, cu manelistu’ din spatele nostru…

  5. cea mai hazlie intamplare a fost in clasa I-a cand am confundat o colega cu altcineva ma-m dus frumos la acea eleva de la o alta clasa si am salutat-o ma-m apropiat de ea si am inceput sa vorbesc,vara sa stiu de ce se uita ciudaat la mine,pana cand miam dat seama ca am confudat-o,se ma intampla.atunci pe loc miam cerut scuze , iar ea chiar vroia sa vorbeasca cu mine si deatunci ne salutam zilnic.:D

Lasă un răspuns

