Paza buna trece primejdia rea

Aseara a fost moment de fotbal. Mai multa cearta si oftica, dar si fotbal. Faze frumoase la poarta, actiuni periculoase, goluri de geniu, de toate!
Am fost 3 echipe de cate 7 si ne-am certat (eu personal, nu, ca nu sunt cu violenta verbala sau de orice fel) parca jucam finala Champions League. Numai cutite ne mai trebuiau ca plecam si taiati. Bine ca am jucat fara miza, ca, daca jucam pe o lada de bere ne macelaream. Nu pe o lada de bere, pe o bere!
Dupa activitatile sportive ne-am intors in cartier la o apa plata. Am facut procesul etapei si am ras de ne-am prapadit de ce-am putut sa facem pe teren.
Si cum stateam noi la caterinca, trec doi pustani alergand cu un politist in spatele lor. Am stat noi, ne-am gandit vreo jumara de minut daca sa mergem sa-i alergam pe aia sau nu. Cand au ajuns la vreo o suta de metri distanta, am bagat un sprint de l-am intrecut si pe politist, care saracu’ abia mai putea si-am prins si un talhar. Il prindeam si pe celalalt daca nu mi s-ar fi rupt tenesul, ca la ce conditie fizica am fac Pitesti-Bucuresti-Pitesti fara probleme.
Si cum mergeam eu cu talharu’ intr-o mana si cu talpa de la tenes in cealalta, au venit si ceilalti croiti sa-l bata pe asta, eu: "Nu dati in el!", dar m-am gandit apoi ca mai bine ii rupeam degetele ca sa nu mai aiba cu ce fura, ca oricum politia n-are ce sa-i faca. Era calm pustiu, n-avea nici un secret, si-a aprins o tigara, a fumat relaxat.
Unuia dintre fotbalisti, probabil tot aceeasi pusti i-au furat gps-ul din masina. Asta era calm si resemnat, dar cred ca fierbea pe dinauntru sa-l calce pe talhar in picioare.
E nasoala meseria de politist. Prinzi infractori si ei iti rad in fata ca n-ai ce sa le faci, iar in momentu’ ala iti vine sa pui in uz armamentul din dotare. Probabil daca i-ar smulge unui hot unghiile, ceilalti s-ar mai gandi inainte sa fure. Daca nu facem treaba cu metode umane, poate ar trebui sa ne intoarcem la praticile din Evul Mediu.
Lasă un răspuns

