Persoana…

De ce plangi? Nu plange!
Inima mi se frange.
Ura din urma m-ajunge,
Ma strange.
Vreau doar sa ma ierti,
Sa stii ca te iubesc.
O viata frumoasa-ti doresc!
Nu mai vreau sa ma certi!
Sufletul ma doare cand te vad suparata
Aruncata, tratata ca un gunoi
Mi-amintesc iubirea ce exista intre noi,
Discutiile pe care le-aveam amandoi.
Chiar daca plec mereu,
Cateodata ma port ca un derbedeu
Tot cu gandul la tine sunt
Mi-esti cea mai draga fiinta de pe Pamant!
Intotdeauna m-ai purtat in brate
M-ai ferit de persoane hoate
Ce-au vrut sa-mi fure identitatea
Au vrut sa distruga dreptatea.
Orice s-ar intampla
Viata mea in mainile tale va sta
Te sarut si te admir mereu
Esti a doua persoana pe care o iubesc dupa Dumnezeu!
3 răspunsuri

  1. Orice s-ar intampla
    Viata mea in mainile tale va sta
    Te sarut si te admir mereu
    Esti a doua persoana pe care o iubesc dupa Dumnezeu!

    o m f god………..

  2. Textul se pretează foarte bine pentru muzica rapp.

  3. 2in1 –> [Felicitari] (pt tine ca persoana si pt blog)

Lasă un răspuns

