Priveste in trecut!

Ce stii tu ce e increderea
Cand tu ai preferat tradarea
Cand noi ti-am sprijinit urcarea
Si tu ne-ai oferit uitarea.
Nu ne-ai dorit binele niciodata
Nu ne-ai oferit sprijin vreodata
Singurul lucru bun care ne-ai invatat
E sa nu tinem aproape vreun stricat.
Ne-ai umilit, ne-ai insultat
Mereu singuri la greu ne-ai lasat
Ne-ai abandonat, noi te-am aparat
Te-am ajutat si te-am ridicat.
N-ai vorbit niciodata frumos de mine
Nici macar atunci cand ti-am facut mult bine
Mereu ai avut idei gresite despre noi
Deci poate acum e mai bine pentru amandoi.
De fiecare ai profitat cat ai putut
Apoi i-ai lasat si pe altii i-ai futut
Noi n-am fost niciodata ce tu ai fi vrut
Desi ai crede altfel de-ai privi in trecut.
Nu ne cunosti si nu ne-ai cunoscut
Chiar daca am fost mereu langa tine cand te-a durut
Acum la sfarsit iti spun ce vei fi:
Un ameste de raniti intre morti si vii!
Un răspuns

  1. dupa teza la chimie, te-a lovit "strachia"?!… scrii poezii… ejti penibil…

    ps: citeste ce-mi scrie deepsearch aici:
    http://deepsearch.weblog.ro/2008-05-09/366050/OMUL–-din-Kiev

Lasă un răspuns

