Vine…

Cred ca in ultima vreme am fost putin cam emo. Nu, nu ma arunc de pe bloc, stati linistiti! Nu de alta, dar, de ce sa irosesc o minte geniala? Probabil am fost mai emotiv pentru ca am vrut sa experimentez si astfel de trairi, adica emotii intense. Lasand sentimentalismele la o parte, azi am dat teza la romana si ieri am dat la chimie. Bineinteles din variantele pentru BAC. Astept numai note mari pentru ca am tratat subiectele cu competenta. Nu ma incanta cu nimic o nota mare, dar, simplul fapt ca am dovezi clare ca ma descurc imi creste si mai mult increderea de sine. Mai sunt 5 saptamani pana la BAC, daca nu ma insel si increderea si siguranta cantaresc  50% la un astfel de examen. Urmeaza teza la mate luni, din aceleasi variante rerevizuite care i-au speriat pe cei de-a 12-a, va urma si teza la fizica cat de curand, maine lucrare la filosofie…
Numai vesti bune! In afara faptului ca am cam adunat absente cat sa fac 70 de portii de mancare, totul e bine.
Bafta tuturor!
10 răspunsuri

  1. sa fie cu succes. si sa treaca repede si cu folos cele cinci saptamani.
    o zi minunata iti doresc

  2. Cred ca in ultima vreme am fost putin cam emo… adika????

    spune-mi raspuns la intrebarea 2 k te sparg, mersi si tin la tine…

  3. @evergreen: Aa, deci sunt avertizari 😀
    @Sorin: Am intrat ieri pe amandoua, pentru ca MI-AM ADUS AMINTE, nu pentru ca mi-ai lasat tu link-uri 😛

  4. =)) nu te mai lua de emo ca-ti sar la gat…in rest, bafta geniule 😀

  5. @Sorin: Care e intrebarea?
    @jamescrissilv: Multumesc de urari!
    @evergreen: Nu m-am luat de ei, am simpatizat cu ei 😀 Merci de urare!

  6. blogul solicit este:
    http://www.cp-b.ro/
    [Lucruri făcute să ne enerveze
    …dar cărora le rezistăm cu eroism ————————————- by Cezar Paul-Bădescu]

    iar site-ul meu este:
    http://sorindanut.deviantart.com/
    http://sorindanut.deviantart.com/
    http://sorindanut.deviantart.com/

  7. @evergreen… cum imi sari la gat?

  8. spune-mi raspuns la intrebarea 2 k te sparg, mersi si tin la tine…

    LECITINA, ce SMS ai primit pe mobil de la o colega la teza la geogra?…

  9. :)))) nu eu iti sar la gat, emo kizii iti sar :)) am scris si eu de ei, in vreo doua insemnari si am vazut urmarile

  10. Copyright © 2007-2008 by Sorin-Dănuţ RADU

Lasă un răspuns

