Ani de liceu cu emotii…

Ieri a fost frumos la scoala. Domnu’ Turbatu (fotografu’) ne-a adus pozele cu clasa si profesorii si bineinteles ca era nevoie de niste personalizari, ca pozele asa simple n-aveau nici un farmec. Si ne-am apucat toti care eram la scoala sa scriem mesaje, sa ne semnam, am ras, ne-am simtit bine, ne-am simtit cu adevarat un colectiv, ne-am simtit colegi si mai ales ne-am simtit prieteni! Ne gandeam cu emotie cum va fi peste 10 ani cand ne vom intalni din nou toti si ne vom uita pe poze si vom rade de ce fete aveam cand eram noi tineri, vom rade de mesajele pe care le-am lasat, vom depana amintiri si vom trai din nou emotia de a sta in banci in timpul orelor. Dar, din pacate ne-am dat seama ca pentru a ne putea intalni peste 10 ani, mai intai va trebui sa ne despartim si asta doare, pentru ca impreuna ne-am simtit bine pentru 4 ani chiar daca nu am fost foarte apropiati.
Imi voi aminti mereu cu placere de momentele petrecute impreuna si pentru asta vreau sa multumesc colegilor mei care au devenit intre timp prieteni foarte buni!
 
PS: Un mesaj pentru generatiile ce vin din urma: pretuiti prietenia mai mult decat orice!
 
Lasă un răspuns

