Meserii de viitor

Exista un moment in viata fiecaruia in care ne gandim la lucrul pe care va trebui sa-l facem o viata intreaga: ne gandim la o meserie.
Unii isi doresc sa fie doctori, altii directori de firme sau poate avocati. De cele mai multe ori se intampla sa nu ajungem ce ne dorim, dar dupa un timp ne dorim sa fim ce-am ajuns.
Ne dorim sa practicam o anumita meserie inca de la varsta copilariei pentru ca ne-a fascinat ceva sau pentru ca parintii nostri sau alte persoane apropiate fac sa para ca ceea ce fac ei reprezinta cele mai frumoase meserii, ceea ce este foarte adevarat pentru ca cele mai frumoase meserii sunt cele care ne plac noua.
Sunt multe meserii pe care as vrea sa le practic printre care profesor, arhitect sau chiar muncitor la salubritate, dar dintre toate, cel mai mult imi doresc sa profesez medicina.
Imi place profesia de doctor pentru ca e un mod direct de a ajuta oamenii si acesta este lucrul pe care mi l-am dorit si am incercat sa-l fac o viata intreaga.
Imi place sa ajut oamenii pentru ca ii iubesc. Ii iubesc pentru perfectiunea fiintei lor, a organismului lor, dar mai ales pentru libertatea pe care si-o exprima prin cultura.
Imi doresc foarte mult sa ajut in special oamenii care datorita afectiunilor de care sufera nu se pot de activitatile pe care majoritatea oamenilor le intreprind: sa-i ajut pe surzi sa asculte maretia unei simfonii, pe orbi sa vada minunile lumii, pe invalizi sa strabata lumea.
Munca este o buna modalitate de a medita si construieste caracterul oamenilor, asa ca eu cred ca indiferent de meseria pe care ne-o alegem ne perfectionam din toate punctele de vedere.
Toate meseriile ne innobileaza cat timp le practicam cu placere si profesionalism.
 
"Sunt atatea meserii frumoase si trebuie incercate" Daca eram, Cheloo
6 răspunsuri

  1. Cred ca l-ar innobila daca ar avea clienti ca tine :)))

  2. Pentru cati catei vagabonzi, pentru cate pisici, si cati oameni ai facut pansamente si bandaje pana acum?

  3. Hmm, nu stiu, dar mai e timp. Sper sa nu aiba nevoie oamenii de asta.

  4. Toate meseriile ne innobileaza cat timp le practicam cu placere si profesionalism.

    innobilate-ar un job de "gropar"!!!

  5. Vreau sa aflu ce meserie trebuie sa practic pt. 1000-2000 euro in Romania….(facultate AC, Liceu ,mate-info…)

  6. Hmm 😕
    Domeniul IT&C, Stiinte Politice… chestii d-astea 😀
    Sau, ai putea sa-ti deschizi propria televiziune (Dan Diaconescu: 100000 euro)

Lasă un răspuns

