Interviu cu ginerica

Il ia fata de mana pe iubitu’ ei cu care se cunoaste de vreo 2 ani si de care e indragostita pana in crestetu’ capului si il duce sa-l prezinte parintilor. Se imbraca omu’ la costum, pantofi, respectabil, ia un buchet de flori pentru soacra si o sticla din cel mai bun vin sec, ca pentru barbati pentru socru.
– Buna seara taticule!
– Buna fata tatii!
– Uite, ti-am adus pe cineva sa vezi. El e Ginerica, e iubitul meu!
– Salut, tinere!
– Sarumana tata socru, ti-am adus un vin din cele mai bune, sa ne cinstim (Tatal e impresionat). Si pentru mama soacra, cele mai frumoase flori din Gradina Edenului (Tatal e din ce in ce mai impresionat, mama soacra e flatata)!
– Auzi taticule, sa stii ca iubitu’ meu e foarte cultivat, ii plac cartile sa cum iti plac si tie!
– I-auzi (Tatal e impresionat)! Care e ultima carte pe care ai citit-o?
– Asu’ de trefla!
– Imi place, ai simtu’ umorului!
– Nu tata socru, chiar asta e ultima carte pe care am citit-o!
– Pai si penultima? (Tatal e amuzat)
– 9 de romb. (Tatal din ce in ce mai amuzat)
– Serios acum, pe hartie, ce carte ai citit ultima data?
– 2 de rosu, ca n-am avut bani de carti de plastic si am luat de hartie! (Tatal e stupefiat)
Fata, ca sa schimbe subiectu’, spune:
– Iubitule, taticu’ face afaceri in domeniul imobiliar…
– Ia zi tinere, tu, cu ce te ocupi?
– Aaa, pai lucrez la parchet!
– Ooo, esti procuror? (Tatal e impresionat)
– Nu domn’e, pun laminat.
– Ai firma de amenajari interioare?
– Nu. Am ramas cu datorii la cartofori si a trebuit sa ma anagajez. M-a luat unu’ la pus parchet laminat pe 900 de lei si bonuri.
– Pai si sticla asta de vin de unde ai avut bani sa o cumperi?
– Mi-a dat iubita!
– Si costumul?
– Mi-a dat iubita!
– Ma golanule, tu chiar asa iti bati joc de fata mea?
– Nu domn’e!
– Da’ o iubesti?
– Da tata socru, cum sa nu. Mai mult decat ochii din cap!
– Aa, da? Atunci nu e nici o problema daca iti scot ochii, nu?
– Nu, dar dup-aia iar ii cer bani lu’ iubita pentru operatii…
(Tatal nervos face infarct) 
4 răspunsuri

  1. imi place:)
    primul post care-mi place…
    promite-mi ca nu se va repeta!

  2. sorin …

    imi place:)
    primul post care-mi place…
    promite-mi ca nu se va repeta!
    😐 se putea sa nu comenteze el?!?!
    mijto asta cu "ginercica" fane tzine-o tot ajea :>

  3. :))) sa nu crezi ca rad de insemnarea ta ci de comentariul lui Sorin, si mie-mi place, da promite ca se va repeta!

  4. vad ca esti in -curatenie- de vara?

Lasă un răspuns

