Stirile de la ora 16

Cum spuneam mai demult: covoarele sunt foarte grele cand sunt ude. Dar mai grele sunt masinile de spalat.
Am carat azi la masina aia de spalat de mi-am prins si degetele sub ea. S-a stricat nenorocita si problema ei este, cum ar spune Lau: "Stiu ce are! Nu merge!" Insa faptul ca s-a stricat nu e problema mea, e problema celor de la service care in mod normal trebuie sa fie la lucru de Luni pana Vineri de dimineata pana la ora 17 in afara orei de la 13 la 14 cand au pauza de masa. Dar sa revin la problemele mele.
Am ajuns la service cu masina de spalat dupa mine la ora 14, cand ar fi trebuit sa se deschida pravalia. Am stat, am asteptat, in soare bineinteles, pe caldura aia cea mai mare. Si am asteptat si au mai venit si alti oameni si din nou am asteptat. Si am asteptat si la un moment dat vine un tip cu o camioneta pe care scria "Florarie". Se da omu’ jos din masina si-mi zice ca vine intr-un minut. Am stat, am asteptat, a trecut un sfert de ora, am asteptat, vine tipu’ se urca in masina si pleaca. Nedumerit din nou astept, astept, astept si cum tineam eu ceritificatu’ de garantie pe post de parasolar, vine o tipa. Trece pe langa mine, se duce la usa service-ului care era in spatele meu si aud cum deschide lacatu’. In momentu’ ala m-a bufnit rasu’. Iese tipa si zice: "Dar nu trebuia sa veniti cu ea aici…" Cand am auzit am zis ca mi-a cazut un frigider in cap. Asteptasem o ora in soare cu masina de spalat ca sa ma duc cu ea acasa. Dar din fericire, tanti care m-a facut sa astept atata timp (cred ca a uitat sa-si dea ceasu’ cu o ora inapoi) m-a trimis acasa si mi-a spus ca se rezolva. Asta e partea buna a lucrurilor. Partea proasta e ca, vreo saptamana va trebui sa-mi spal hainele manual. Sa vezi ce o sa mai frec la douaj de perechi de sosete.
Si pe langa asta, mai am si afaceri de incheiat cu liceu’…
3 răspunsuri

  1. liceul e important. oricum felicitari pentru rabdare si pentru forta. o masina de spalat nu e deloc usoara. pai numai contragreutatea cat poate sa cantareasca….
    o zi minunata iti doresc

  2. inainte sa ma duc cu ceva la reparat dau 100 de telefoane ca sa aflu adresa exacta – si daca se gandeste vreo tanti sa ma trimita la plimbare ma ratoiesc si se rezolva 😀 bafta cu sosetele alea

  3. "…si problema ei este, cum ar spune Lau: "Stiu ce are! Nu merge!"

    LECITINA… STIU CE ARE! NU FUNCTIONEAZA! (oricum e ac. idee)

Lasă un răspuns

